BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 1, 2010

the late and lame post


dua minggu tanpa post baru.
hambar.
internet koneksyen yg lembab.
final exam sem 1..
rutin harian dalam neraka kampus.
semuanya membuatkan aku hilang mood nk menules..
ahh.fcuk.

sampai ramai yang bertanya..
bila nk ada post baru?
da ramai yg x sabar nk membaca..
haihhhh...
hidup ini memang palat penat..
tambahan pula jadi org yg femes..
aku sebenarnya bukan minat sgt pun nk berblogging..
letih nk mengarang..
tp demi peminat..
aku xkesah..aku layan jek..
kalau tak nanti,
mulalah diorang cakap macam-macam..
sombonglah ape lah..
mentang-mentanglah femes..
serabut betul!
aku xtau asal harini aku sangat poyo
hahahahaha

sepanjang dua minggu itu..
nothing eventful..
cuma,
14 sampai 16 november 2010
a penang trip.
untuk kali keduanya aku pergi ke penang dengan member-member..
yang aku dh anggap mcm adik-beradik..
mereka-mereka yang terlibat :
upin,mira,akim,reena,atai,diana,majid,cacuk,paktah,redha,mamu,syamin dan aku..

nak kata best,mmg best..
seronok..
even xbanyak yg kitorang dpt buat..
tp ok lah..
its not the place that matters,but the good times that we spent together..
dapat pusing penang,makan macam-macam,lepak gurney drive,penang road,beli jeruk,beli buah tangan,
pantai batu ferringhi,sambut birthday redha,queensbay,karaoke..
tapi aku sangat frust..
bukan aku je..
tapi kami..
sbb xdpt naik parachute yg ditarik dgn boat dkt ferringhi
*aku xtau ape name benda tu*
tapi yang inilah..





xde rezki kot..
but penang was good..
tempat yg sangat best untuk bercuti dgn kawan-kawan..
nothing much to say..
 because words couldnt express how happy we are..




*a simple picture tells thousand meaning*






















semoga jumpa lagi pulau pinang!! 










5 comments: